Weryfikatory cen

Oferujemy dwa modele weryfikatorów cen:

F3i – najnowsze urządzenie, które ze względu na swoje parametry i dostępne oprogramowania może być wykorzystywane nie tylko jako weryfikator cen, ale także jako kanał komunikacji z klientami i system wsparcia sprzedaży

oraz

F2006 – proste i niezawodne urządzenie, służące do wyświetlania krótkich informacji tekstowych po zaskanowaniu kodu kreskowego (np. nazwa i cena zeskanowanego towaru, stan konta zeskanowanej karty lojalnościowej).

 

 

F3i to najnowszy model weryfikatora zaprojektowany przez Forcom. Jest to nowoczesne urządzenie działające pod kontrolą systemu Android, wykorzystywane nie tylko do samodzielnego sprawdzania ceny towaru przez klienta, lecz również jako narzędzie kampanii reklamowych i promocyjnych sklepu, element wsparcia sprzedaży i kanał komunikacji z klientami. Oprogramowanie Perspectiv stworzone przez Forcom umożliwia centralne zarządzanie weryfikatorami zainstalowanymi we wszystkich sklepach sieci handlowej. Wszystkie wyświetlane dane oraz sposób pracy weryfikatora są w pełni konfigurowalne.

Podstawową funkcją weryfikatora jest wyświetlanie nazwy i ceny towaru po zeskanowaniu kodu kreskowego. Informacja podawana klientowi może zostać uzupełniona o inne dane produktu, takie jak skład surowcowy czy wartość odżywcza, cena za jednostkę przeliczeniową, termin przydatności do spożycia (dla kodów GS1 zawierających tą informację) czy promocje związane z zeskanowanym towarem. Równocześnie mogą być wyświetlane powiązane z towarem zdjęcia i filmy. Możliwe jest również głosowe podanie wybranej informacji przez weryfikator dzięki wykorzystaniu zainstalowanego oprogramowania generatora mowy (opcja).

Weryfikator F3i może być wykorzystywany, między innymi dzięki wysokiej rozdzielczości ekranu (matryca IPS 1024x600 pikseli, pełna paleta barw, akcelerator grafiki przyspieszający dekodowanie plików wideo), jako monitor reklamowy wyświetlający filmy i inne przekazy multimedialne w przerwach między sprawdzeniami cen towarów przez klientów. 

Klient posiadający kartę lojalnościową może samodzielnie, skanując jej kod, dowiadywać się jaki jest stan jego konta oraz w jakich akcjach promocyjnych może wziąć udział.

Weryfikatory mogą zostać podłączone do sieci LAN za pomocą przewodu ethernet: w takim scenariuszu urządzenia mogą być zasilane w standardzie POE+ bezpośrednio z tego samego przewodu.

Funkcjonalność, sposób obsługi i działania oraz pełna konfigurowalność nowego weryfikatora cen F3i sprawia, że jest efektywnym rozwiązaniem zarówno dla klientów, jak i dla sklepu. W powiązaniu z systemem Perspectiv stanowi niezastąpione w sieci handlowej narzędzie do sprawnego zarządzania danymi towarów i akcjami reklamowymi.

Najważniejsze parametry weryfikatora F3i:

  • wyświetlacz: graficzny 7”
  • matryca: IPS, podświetlenie LED
  • rozdzielczość wyświetlacza: 1024x600 pikseli
  • częstotliwość procesora: 1,2GHz, dodatkowy procesor graficzny do obsługi multimediów
  • pamięć RAM: 512MB
  • dysk flash: 4GB (32GB max)
  • system operacyjny: Android 4.x
  • czytnik kodów kreskowych: imager 2D
  • komunikacja: ethernet (zasilanie przez kabel LAN zgodne ze standardem POE+)
  • ekran dotykowy: pojemnościowy
  • głośnik
  • kamera 0.3 MP

 

Zarządzanie multimedialnymi weryfikatorami cen F3i, produkowanymi przez Forcom, możliwe jest przy użyciu centralnego oprogramowania Perspectiv. Oprogramowanie to umożliwia:

  • Zarządzanie wyglądem ekranów wyświetlanych na weryfikatorze cen, takimi jak: wygląd ekranu z zachętą do zeskanowania towaru (definiowanie tła, tekstu i animacji), wygląd ekranu z informacją o cenie towaru (wyświetlane informacje i napisy, z możliwością definiowania dla nich położenia, rodzaju, wielkości i koloru czcionki; obrazy skojarzone z towarem, np. zdjęcie towaru czy zdjęcie z informacją o promocjach w tym samym dziale czy dla towarów komplementarnych), wygląd ekranu prezentującego informacje dla klienta lojalnościowego, wyświetlane po zeskanowaniu karty klienta.
  • Zarządzanie materiałem multimedialnym (filmy, zdjęcia, komunikaty tekstowe, definicje list wyświetlania) wyświetlanym na weryfikatorach cen pomiędzy kolejnymi operacjami sprawdzenia ceny przez klienta. Zarządzanie tym materiałem może być realizowane również w stosunku do monitorów reklamowych zainstalowanych w sklepach.
  • Zarządzanie kontekstowym materiałem multimedialnym (filmy, zdjęcia, komunikaty tekstowe) wyświetlanym na weryfikatorach cen w zależności od zeskanowanego kodu kreskowego towaru lub grupy towarowej z której pochodzi zeskanowany towar.

 

 

Cechy zaprojektowanego przez nas urządzenia:

  • wysoka jakość i niezawodność,
  • dobra jakość odczytu kodów kreskowych (zastosowanie wysokiej klasy laserowego skanera jednoliniowego) – szybki odczyt, skanowanie w dużym zakresie odległości kodu od czytnika, dobra jakość odczytu trudnych kodów (o słabej jakości lub kontraście, kodów z mrożonek itp.),
  • małe rozmiary,
  • estetyczny design,
  • niska cena.

Produkcję poszczególnych podzespołów elektronicznych zlecamy wyspecjalizowanym firmom, świadczącym podobne usługi dla największych producentów elektroniki. Forcom dokonuje jedynie końcowego montażu z rożnych (w zależności od wersji urządzenia) podzespołów.

Zalety tych urządzeń najlepiej potwierdza ich duża sprzedaż – dotychczas w liczbie prawie 30 tysięcy sztuk. Część z międzynarodowych sieci handlowych, które zakupiły je dla swoich sklepów w Polsce, zdecydowała się na wprowadzenie ich do standardu wyposażenia również w innych krajach.

Obecnie weryfikatory F2006 dostępne są w następujących wersjach komunikacyjnych:

F2006LAN – wersja z komunikacją przez przewodowy ethernet, z zasilaniem przez przewód ethernet przy użyciu dostarczanych przez Forcom modułów pośredniczących (power-injector),

F2006RF – wersja z komunikacją przez Wi-Fi (802.11b/g),

F2006RF/LAN – wersja umożliwiająca komunikację przez przewodowy ethernet i Wi-Fi (plug-and-play).

Serwis korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.