Zarządzanie kontraktami z dostawcami

Zarządzanie kontraktami z dostawcami odbywa się z poziomu obsługi ofert dostawców. Oferta umożliwia zdefiniowanie cen zakupu dla wybranego asortymentu dostawcy w danym zakresie czasowym. Najważniejsze zalety tego rozwiązania to:

  • możliwość zdefiniowania odbiorców (sklepu lub grupy sklepów) dla dostawcy. Takie podejście sprawdza się zarówno w przypadku dostawców bezpośrednich, jak i centralnych,
  • możliwość tworzenia wielu ofert od jednego dostawcy w jednym przedziale czasu, wraz z obsługą priorytetów,
  • definiowanie różnych upustów, uwzględnianych sumarycznie bądź kaskadowo,
  • łatwa edycja cen sprzedaży, z monitorowaniem wynikowej marży odbiorcy (sklepu lub grupy sklepów),
  • przy zmianie ceny zakupu możliwość ustalenia ceny sprzedaży z zachowaniem aktualnej marży lub ceny sprzedaży,
  • obsługa kosztów logistycznych dostawcy,
  • obsługa kosztów gospodarowania odpadami,
  • obsługa minimów logistycznych (wartościowych oraz ilościowych),
  • obsługa zamówieniowych jednostek logistycznych.

Serwis korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.