Digital signage

Oprogramowanie Perspectiv umożliwia centralne zarządzanie reklamami wyświetlanymi na zainstalowanych w sklepach:

Reklamy te mogą pojawiać się w postaci zdjęć i filmów. Program Perspectiv umożliwia zarządzanie akcjami reklamowymi i definiowanie takich parametrów jak urządzenia, na których dany materiał ma być wyświetlany, okres i godziny wyświetlania, liczba wyświetleń, czas wyświetlania (dla zdjęć). W przypadku weryfikatorów cen określony materiał reklamowy może być wyświetlany kontekstowo, np. po zeskanowaniu kodu kreskowego określonego towaru.

 

 

W przypadku wyświetlania reklam na monitorach zainstalowanych w sklepie, wykorzystywane są miniaturowe komputery (np. tablety) z wyjściem HDMI. Program Perspectiv zarządza zarówno wyświetlanymi przez te komputery materiałami, jak i aplikacją działającą na tych komputerach.

 

Przykładowy wygląd ekranu monitora digital signage wyposażonego dodatkowo w matrycę dotykową

Bieżąca lista odtwarzania przewija się z boku ekranu. Filmy i zdjęcia są kolejno odtwarzane w centralnej części. Klient zainteresowany konkretnym materiałem z listy, np. informacją o aktualnych promocjach, może w dowolnym momencie kliknąć w wybraną reklamę, co spowoduje jej odtworzenie.

Serwis korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.